Ne vidim da će se ikad ijedan medij ugasiti

Ako je pitanje TV ili društvene mreže, moj odgovor je oboje. Radujem se TV seriji Picasso u nedjelju u 21:55. Zanima me s kakvim će me reklamama gađati i koliko će pogoditi moj profil, profil osobe koja gleda TV seriju Picasso.
TV je pasivnost, koje se nikad neću riješiti jer je dan dug i teško je non stop zadržati aktivnost kakvu zahtijeva internet. I obrnuto. Teško je biti i pasivan cijeli dan.
Čitam Gjalskog, Pod starim krovovima. Knjiga u papiru iz gradske knjižnice. Koje uživanje! koji predah od Kindle. Kindle mi je pun motivacijskih knjiga, samo-pomoć knjiga, marketing, programiranje, dizajn i po koja beletristika. Ne znam kako bi uopće izgledalo čitati Rat i mir na Kindle.
Kino. Rijetko idem zadnjih godina, ali mi je dobar osjećaj da mogu kad god mi se prohtije ustati od računala i poći u kino. Kazalište. Evo, da sad igra trgovački putnik pošao bih to gledati, jer nisam do kraja odgledao zadnji put. Balet Grk Zorba ću gledati svaki put ako se ikad opet vrati.
I svagdje će me čekati marketari i njihove reklame. Bar se nadam. Neće valjda itko napustiti išta od spomenutog. Ako i napusti, doći će drugi. Glavno pitanje marketaru je tko gleda tu seriju, tu predstavu, čita tu knjigu u papiru i što mu upravo treba. Konverzija odmah. Ništa "lead".
Niti jedan se medij neće ugasiti, ali će svi mediji sve češće i češće, kako izobilje sadržaja raste, osjećati nestašicu pozornosti.

Primjedbe