Entuzijazam studija slučaja

#Enuzijazam #studija_slučaja.
Čovjek je najprije bio dobavljač, nevidljiv kupcima. Stjecajem okolnosti je preuzeo malu trgovinicu poljoprivrednih proizvoda, u kojima prodaje svoje trude i tudje tek malo.
Sve izloženo je u malo i noćas oprano a jučer ubrano. Sve je više voda nego kruta tvar, pršti od vodenosti, mahune, blitva, mrkva, jabuke, salata, ali skreće mi pozornost na jednu sitnu mladu salaticu, svaki list najviše centimetar dug, kaže noćas oprao i evo uzima kažiprstom i palcem busić te salate i stavlja je u usta i jede, probajte, ne trebate je prati, noćas u 11 sati sam je prao, ja sam je prao, znam kako sam je oprao, znam što jedem, pa uzima još jedan struk, uzimam i ja, stvarno, topi se u ustima, ma nemaš što ni gristi. Jasno kupujemo i to, punu vrećicu krcam, 11 kn, a kilogram je 40 kuna ali za kilogram bi trebala vreća. Pomažu mi žena i dva sina, a ovo ovdje je meni odmor. Za marelice nemam konkurenciju, imam 300 stabala, evo sad me zove preprodavač. Ove salate će sad biti svaki dan. A da vidite mladu kapulicu, eno je tamo.
Uh.
Može li ovakav čovjek ostati bez posla. Uz put, tu je negdje mojih godina. Okružen je lancima marketa koji su svoje krakove pustili do prizemlja nebodera, vrata uz njegova. U jednom sam vidio gospođu kako se sakriva dok puši u nekoj spremi, a meni dim odmah na nos grune. Ovaj čovjek ne može propasti jer je entuzijasta. Potrajalo je njegovo traženje po ekranu, ali se nije nervirao, i u tome je bio fokusiran, bez frustracije pa ni meni nije bilo na kraj pameti da se ikud žurim. Bio mi je veliki doživljaj vidjeti ovako entuzijastična proizvođača. Proizvođača koji se odmara kao trgovac jer njemu je srce puno kad se pohvali sa svojim proizvodima i proba ih na licu mjesta. Naravno da je pocrnio kao malo koji turist, jer njegovo radno mjesto je "outdoor". I uspravan je, nema reumu, vrlo elastičan i nije debel, prije mršav. Što čini entuzijazam!

Primjedbe