Znte li kako srdžbu okrenuti u zadovoljstvo?

Na vježbalištu za odrasle trava mlada zelena i na njoj tri bačene korištene papirnate maramice, dva metra od uredne kante za smeće. Sjetim se da u džepu imam plastičnu vrećicu, koja mi može poslužiti kao rukavica, stavim vrećicu na ruku, uzmem tri maramice s travnjaka i sve skupa bacim u koš za smeće. Tako sam opet vježbao na urednom vježbalištu.
Alternativa ovom mome postupku je bila ljutiti se u sebi na onoga tko je bacio maramice na travu, vježbati u neurednom okruženju.
Ovako je pak ljutnje nestalo, a ja sam bio vrlo zadovoljan sa sobom i uživao vježbati.
Za to sam zahvalan mome razumu koji se sjetio da imam vrećicu u džepu koja mi može poslužiti kao rukavica.
Kad bolje razmislim o onom tko je bacio maramice, tko zna, možda ga je snašla tako grozna alergija da jedva diše. Ma mogu naći sto razloga zašto sam počistio travnjak, a niti jedan razlog ne vidim da to ne činim.
Ubuduće uvjek sa sobom nosim vrećicu u džepu.

Primjedbe