Radionica engleski 20.

Gramatiku učim po ovoj knjizi, papirnatoj:
Michael Swan
Catherine Walter
"how English works"
A grammar practice book
with answers
Oxford

Došao do stranice 172.
revision of past and perfect tenses
od stranice 172. do 175.
30 zadataka na stranici 172.
Na stranici 173. još 28 zadataka
Stranice 174. i 175. ukupno još 8 zadataka
=============================

Što sam otkrio?

  1. Gramatika mi se uči i vrlo mi je zanimljiva, prvi put u životu. Što je razlog? razlog je da 28 mjeseci prije toga sam slušao engleski svaki dan po 2-3 sata. Sad mi ta gramatika dolazi kao da sam odrastao s engleskim i došao u razrede gdje se uči gramatika materinjeg jezika. To je učenje po metodi Effortless English profesora A. J. Hogea (poslušajte ga na YouTube)
  2. Na stranicama 172. - 175. uključno sam već mjesec dana. Svaki dan iznova riješim 66 zadataka, koji dan manje. Zašto ne idem naprijed? Ne idem zato što ne znam objasniti zašto sam neko vrijeme napisao, ne znam u svim zadacima. Zato pogledam stranice ispred za razloge radi kojih koristim sad ovo ili ono vrijeme, pa tako malo po malo utvrđujem sve razloge i primjetio sam da stječem znanje za cijeli život.
  3. Nije dovoljno riješiti zadatak po osjećaju, niti riješiti zadatak po maloprije stečenom znanju, i ići dalje. Ne. To je ništa. Odmah se zaboravi. Treba danima i danima i danima riješavati jedne te iste zadatke, ponovo, ponovo i ponovo te početi i sam sebi zadavati rečenice na tu temu gramatike. zadržao sam se mjesec dana i još ću koliko god mi se bude sviđalo, pogotovo pisanje mojih rečenica.
    Ma koliko sam mislio prije otvaranja gramatike da sam siguran u vremenima past i perfect, toliko sam otkrio da sam daleko, daleko od te sigurnosti. I dalje je to lako, ali da bi ostalo u glavi kao normalna stvar treba se zadržati na temi mjesecima.
Zadatci 6. i 24. na strani 172.
Choose the right tenses (present perfect, past or past perfect; simple or progressive).
6. I (play) a lot of bridge recently. 
24. When I (be) at school we all (study) latin.

Za točne odgovore skrolajte dolje do kraja.

































































Odgovori:
6. have been playing
24. was; studied

Primjedbe