Radionica programiranja 42. - O detaljima i krupnom planu

Izvješću sam dodao graf. Ovo je sad jedna kompletna web aplikacija koja nam daje:
  1. ukupan prihod po tečaju
  2. ukupan prihod po kategorijama
  3. Sveukupan prihod
  4. Grafički prikaz prihoda po kategorijama
  5. Responsive web design
To nije malo ako se uzme da je cijela aplikacija jedna stranica skripta koji se sastoji od praktički istih upita. Nastao je dakle s copy copy copy ... tih upita.
A pošto smo doktorirali na upitima u prethodnim radionicama, ova aplikacija nam dolazi kao poklon.
Aplikacija je vrijedna za obrazovanje jer sam u njoj upotrijebio ranije upite kao blokove, kopije koje sam samo stavljao u odgovarajuće divove HTML strukture. Cijele upite s pristupom bazi podataka, tako da ih uvjek možete kopirati na posebnu php stranicu i testirati. Nisam tu uklanjao ponavljajuće retke pristupa bazi. Radio sam kao s lego kockicama:
  • HTML sam imao od prije
  • CSS sam imao od prije
  • upite sam imao od prije
=======================
Samo sam složio što mi je trebalo za ovu aplikaciju. To je posao od nekoliko minuta.
Tu su dvije vrste učenja:
  • detalji koje sam prije imao i naučio (PHP, HTML, CSS, Responsive)
  • krupni plan aplikacija koja je uvjek priča (želim u svakom trenutku znati koliki mi je ukupni prihod po svakom proizvodu, kategorijama i sveukupno, plus grafički prikaz prihoda po kategorijama.
Sad me je to podsjetilo na šah. Kako se kreće pojedina figura bi bili detalji. Odigrati partiju bi bio krupni plan, aplikacija. Jedno i drugo je zanimljivo. Svako učenje ima detalje i krupni plan, u sportu, nauci, struci, umjetnosti, svako. Nema krupnog plana, nema aplikacije bez detalja. Detalji ustvari ispune naš radni dan. Krupni plan je nešto što stalno traje ali se ne bavimo njime. On je kao radni naslov ispod kojeg radimo detalje koje ćemo kad budu gotovi ubaciti pod taj naslov i otvoriti radni nalog za drugi krupni plan, drugi naslov.
https://kartedium.blogspot.hr/2018/03/radionica-programiranje-41-izvjesce-s.html
#radionice #mojblog

Primjedbe