iWoz (Steve Wozniak): ako ikako možete napravite svoj proizvod sami

Dubinski učim engleski, kao i sve što sam učio i učim. Tu pomažu knjige i učitelji. Danas, tu pomažu svi koji sudjeluju na platformama za pitanja i odgovore.
Evo na primjer moje zadnje pitanje iz engleskog u prvoj minuti dobiva odgovor na platformi stackoverflow https://ell.stackexchange.com/questions/161432/why-is-correct-were-lying-to-me-until-i-did-but-not-correct-were-living-until?noredirect=1#comment323342_161432
I sad usporedite tu situaciju učenja danas u doba interneta, i jučer u doba samo knjige i učitelja u školi koji nije izvorni govornik.
Na stackoverflow u prvoj minuti dobivam odgovor od ljudi koji znaju, bilo da su izvorni govornici, bilo da žive taj jezik. U svakom slučaju sve je javno, pitanja i odgovori, i svatko kaže što ima i na onom tko pita je da složi sebi to znanje u glavi.
Sad je sredina subote, vikend, a meni izvorni govornici pomažu u učenju engleskog jezika za nula kuna.
I ja nekad odgovorim na pitanja na ovoj platformi, uglavnom iz programiranja, ali nekad i engleski i u drugim temama.
To mi je najbolje kod interneta danas, a sve su to primjene društvenih mreža, javnost i suradnja.
Učenje danas u opisanim uvjetima društvenih mreža je sve samo ne samotnjački posao.
Danas engleski treba tečno i pravilno razumjeti i govoriti, jer tko će vas globalno predstaviti, promovirati, vas i vaš proizvod, vašu uslugu, bolje od vas samih. Nitko.
Danas u brzim promjenama, brzim odlukama, koliko bi to koštao marketar koji bi nas pratio? Danas u doba MVP (Minimal Value Product) i Lean Startupa, tko bi to trebao biti vaš PR koji će objaviti vaš novi proizvod i objasniti ga u trenutku kad vam je tek ideja na umu? Vi. Jedino vi.
Tome bih dodao i ovo:
iWoz (Steve Wozniak): ako ikako možete napravite svoj proizvod sami.

Primjedbe