Tajna moga uspjeha u učenju engleskog

Čovjek mora jesti. Tu nema zabušavanja. Da li nema? Zašto onda toliko priče o spremanju jela? Začini? Dodaci ovi, dodaci oni?
Mora ono što jedemo biti nam jestivo, ma što to značilo, ukusno.
Tako je meni s učenjem engleskog.
  1. Moram biti gladan engleskog, to je prvi preduvjet, ma što to značilo.
  2. Mora taj engleski biti zanimljiv, da ne zaspem.
Profesor A. J. Hoge nastupa kao zanimljiv glumac i govori zanimljive stvari, plus slušam ga u hodu kad cirkulacija pridonosi bistrini i upijanju znanja.
Što bi bila moja glad za engleskim? Bila bi vizija mene kako sam autor Ivica Kartelo na engleskom kao što sam na hrvatskom.
Ako ikad preskočite jedan dan u učenju, to je znak da jedno od gornje dvije stavke nemate i ako ih ne steknete, od učenja nema ništa.
Gornje dvije stavke vrijede metaforički za sva odvikavanja. Jer, moje učenje engleskog je odvikavanje mene od moga neznanja.
Da bi smršavili (i to mi ide od ruke glatko), 
  1. morate "biti gladni biti normalne težine",
  2. mora proces biti zanimljiv, ma što to značilo
Da bi se odvikli od pušenja (to sam davno uspio, kao student),
  1. morate "biti gladni biti nepušač",
  2. mora proces biti zanimljiv, "jestiv"
Zašto je vatra najvažniji rani događaj u opstanku ljudi? Radi pripreme hrane, došlo je do prvog značajnijeg rasta broja stanovnika. Ma koliko čovjek bio gladan, ako je hrana njemu neukusna, čovjek može ostati pothranjen i ranije umrijeti.
Izgleda da nikad nije dovoljno jedno da bi imali pozitivan rezultat. Zaključak je moguć samo ako imamo dvije premise.

Primjedbe

  1. Sad mi je palo na pamet kako mi se prvo izdanje knjige Microsoft Access 2.0 loše prodavalo iako je bilo vruća tema tada i prvi sam izdao knjigu o istom. Da bi knjiga bila tanja, jeftinija, smanjio sam razmake između odlomaka, smanjio veličinu pisma, prored.
    Čitatelj je dakle imao veliki potencijal u stavci
    1. motiv, ali knjiga
    2. svojim dizajnom mu je ubila svaku želju da svoj motiv i realizira.
    Eto koliko je važan dizajn! Jednako je važan kao i motiv.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar