Radionica strukovno obrazovanje 6. u 22

Niz godina smo u Splitu imali sajam SASO. Napisao bih na ploči u razredu i u zbornici sljedeće:
Webovaca u trećem i četvrtom razredu ima ukupno 70. Idemo s ciljem da svaki učenik marketira, proda i održava godinu dana deset web aplikacija e-trgovina "Mrmra" po cijeni 1000 kuna ukupno za svaku, to je prihod ukupni 700.000 kn u pet dana Sajma.
Ostvarili smo najviše 10.000 kn. I tako iz godine u godinu, generacijama.
Što nas je spriječilo? Spriječilo nas je ocjenjivanje i pomješanost s općim predmetima i učenici se naprosto u takvim uvjetima ne mogu koncentrirati na start-up, na rad u "radionici". radionica je bila mojih 10 predmeta tjedno koje sam ja grupirao zajedno u dva tri puta, ali sve uzalud. Kontrolni iz tih drugih općih predmeta potpuno su uništili moju želju da na svojim satovima stvorim uvjete kao u firmi.
To je kao da se neki sportski tim priprema za turnir i svaki dan igrači imaju testove iz matematike, engleskog, fizike itd. koji im znače puno više od turnira.

Primjedbe