Radionica strukovno obrazovanje 1. u 22

Mogu govoriti o zanimanju Web dizajner.
- od prvog dana sam dovodio u razred ljude iz biznisa da predstave svoje firme i razgovaraju o mogućnostima zapošljavanja kod njih, ljude koji su povlačili startup sredstva i druga.
- Škola je u Kampusu pa sam vodio učenike na sva predavanja, radione izvan škole,
- učenici bi pripremali svoje prezentacije za nastup u Kampusu pred 200 gledatelja, o čemu bi preko mreža obavjestio poduzetnike, koji bi došli, gledali, razgovarali i zaposlili učenike,
- učenici su nastupali kao predavači
- održali smo nekoliko sati u bloku u coworking prostoru
- neki učenici su nastavili raditi u coworking prostorima, posjećivati okupljanja, ići na meetup i druge događaje iz područja koje ih zanima,
- zaljubljenici struke su su se u takvom eko prostoru odlično uklopili, zaposlili, osnovali i osnivaju svoje firme, prate i sudjeluju u događanjima tijekom studija, grade svoje mreže, rade tijekom srednje škole i tijekom studija, a nakon diplomiranja rade u više firmi, većinom za izvoz,
- neki učenici postaju profesori u srednjoj ili asistenti na akademiji i fakultetima
- podjelom smjera web dizajner na front-end i back-end, te jos ranije na video, stvorio se još bolji fokus učenika na materiju jer nisu gubili vrijeme na znanja koja ih ne zanimaju, jer su prve generacije bile praktički na istim predmetima.
Takvim usitnjavanjem smjerova, učenici imaju veći izbor i bolje iskorištenje te 4 godine strukovne srednje škole, a ako treba, lakše je i prijeći iz jednog smjera u drugi.

Primjedbe