Radionica biznis 11. u 22

Do godine 2005. marketing mi je bio SEO. Te godine mi Stanislav Prusac poklanja knjigu Plava krava i ja od tad čitam knjige od Seth Godina i ostalih sličnih autora, kao na traci. Do danas i danas. Kroz njihove knjige tražim odgovore kako do kupca danas.
Kod mog zadnjeg bloga Kartedium, dio kojeg je i ova radionica, dogodilo se da nakon godinu dana blog nema niti jednog pretplatnika. Ali ima čitatelja. Pošto smo sad u vremenu IoP (Internt of People), ljudi su stalno spojeni na internet, onda oni očekuju da autor napiše na svojim profilima kad objavi novi post. Mreže će se pobrinuti da to dođe pred oči pratitelja. Jer, na mreži smo, nismo više na emailu u koji stiže obavijest o novom postu kad se predbilježiš na isti.
Ponašanje kupaca se dakle promjenilo. Ne otvaramo email puno puta na dan, ili nikako, ali mrežu zato ne zatvaramo cijeli dan.
Pošto je to tako, nije mi preostalo ništa drugo nego ako želim više posjetitelja valja mi širiti bazu pratitelja, i to činim svaki dan na Twitteru, ne i na Facebooku. O tome opširnije u nekoj od idućih radionica.

Primjedbe