Radionica biznis 10. u 22

Abundance: The Future Is Better Than You Think Kindle Edition
Kindle verzija uvjek ima "Send a free sample"

Digitalni svijet naše stvarnosti nam nudi izobilje i mi to koristimo. Ali baš tu gdje je izobilje, u digitali, ima nešto jako važno što nedostaje - očiju koje će gledati na ekranu baš vaš uradak. Što je veće izobilje sadržaja, to je veća nestašica pozornosti. Google prevoditelj nam može sve prevesti, znači, jezik više nije barijera, znači da imamo strahovito jaku konkurenciju.

Što ja radim vidite. Nekoliko radionica dnevno su mi razlog da ih i objavim nekoliko puta dnevno na svom Twitteru, svom Facebooku. Napišem još koji post dnevno to je još toliko javljanja dnevno i ljudi dolaze, glas se širi. Svaki dan zatražim praćenje stotinjak ili više tviteraša, njih dvadeset mi vrati praćenje i tako povećavam bazu kojoj se obraćam na Twitteru. Uvodim i četvrtu radionicu, Strukovno obrazovanje što znači još više potencijalnih posjetitelja.

E da, četri radionice iz različitih područja privlači različite interese, iste kao što su i moji, na čemu radim svaki dan, i tako moja zajednica postaje sve bolje fokusirana, a članovima i meni je zanimljivo kad su radionice tako različite, a opet i te kako povezane. Programer se mora reklamirati, prodati, imati biznis i sve to na engleskom.
Strukovno obrazovanje uvodim tek da iskažem svoje iskustvo u tom području, a i povezano je jako sa sve tri dosadašnje radionice.

Primjedbe