Kako projektiram radionice?

Radionice su bazirane na interesu za djeljenjem. Ja radim minimalni sadržaj, kojeg ja zovem najmanji zajednički nazivnik. To je najmanje što mogu napisati o nečemu. Ne mogu pisati pola SQL upita, moram cijeli da se vidi učinak upita.
Kod biznisa mi se možda već omakne rečenica više, kao i kod online obrazovanja i strukovnog obrazovanja. Engleski mogu biti minimalista.
A svi koji žele podjeliti svoje mišljenje o rečenome minimumu, mogu to anonimno učiniti u komentarima. Radionice gradimo zajedno. Ako sam samo ja unutra, imamo samo taj minimum od mene. Nije vam uzeo puno vremena. To je način izrade obrazovnog sadržaja bez konteksta. Kontekst grade učesnici. Ako ga ne grade, opet dobro, nije tema zanimljiva, idemo dalje.
Radionice ostaju godinama, možda tijekom tih godina bude u učesnika s komentarom.
Meni osobno je 'no comment comment', a i svima koji su posjetili radionicu.

Primjedbe