Zaposlenje najbliže, najbrže, najbolje plaćeno, i ima ga za sve nas

DIY = sam svoj majstor = najbliže zaposlenje svakom od nas. Nema PDV, plaćanje teče paralelno s radom, troškovi transakcije su 0 kn i dvostruko je, ti si na potražnoj i dugovnoj strani glavne knjige: nije ti novac izišao iz džepa, to je jedna zarada, plus posao si napravio to je druga zarada.
Danas sam koristio ovaj alat za objesiti jednu fotografiju na zid:

  1. - bušilicu s ključem za otvaranje i zatvaranje držača svrdla
  2. - svrdlo 4 mm
  3. - ljestve
  4. - tipl 4 mm
  5. - produžni kabel
  6. - usisivač
  7. - odvijač
  8. - vijak 4 mm
  9. - čekić
Sve sam to imao i fotografija je na zidu, a ja zadovoljan pišem o tome.

Primjedbe

  1. Uradi sam ili DIY je velika stvara u ovom industrijalizarnom vremenu. Ruke su stvorile čovjeka. No negdje se mora pozvati zanatliju koji ima znanja i alate. Sebi možete pričvrstiti sliku na zid ali ako bi to išli raditi svom susjedu onda u pravnoj državi uzimate posao nekome koji plača porez pa je to ilegalno što je i zabranjeno!?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar