Moja inovacija: podesivi organski jastuk

Kupio sam od jedne kaštelanske obrtnice jastuk 30 cm x 30 cm, ispunjen suhim bobicama, sjemenkama, što li, samo znam da su organska zrna.
Jastuk je bio visine koje je bio, meni malo previskom.

Moja inovacija

Zrna sam presuo u jastučnicu 50 cm x 50 cm i dobio podesivi jastuk. podvio bih stranice jastučnice na željenu veličinu, isprobao da li mi visina jastuka odgovara i to je to.
Svojevremeno sam mislio napraviti takav jastuk od djelova deke, staviti slojeva deke kolika mi visina treba, nisam nikad to realizirao. Ova organska zrna su mi rješenje, em' su organska, em' su podesiva. Jastuk ne šuška, kralježnica se ne krivi, leži mi ležati na tom jastuku.

Primjedbe

  1. Prijavite kao patent??!. negdje sam vidio slično ali neznam s kojim materijalom je ispunjeno
    Postoji obrt pranje jastuka tj sadržaja jastuka kao što je perje. Stari jastuci su se uvije ljeti presušali na jakom suncu. Pranje perja- koje je danas skupocijena sirovina ima smisla.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar