Ja sam moje navike

Navike su nam ugravirane u djelu mozga odmah poviše krokodilskog mozga. Ugravirane. Znači mogle bi se ukloniti jedino oparacijom, a to se ne radi jer nam treba jer bez navika ne možemo živjeti.
Knjiga
To dalje znači da sam ja = moje navike.
Knjiga kaže da jedini način kako možemo promjeniti navike je preko postojećih navika ugravirati novu naviku. Stara navika će uvijek postojati ispod nove i možemo je vratiti, ali ako se držimo nove navike neće nam nedostajati stara navika.
Jel' tako? Je. Ako je tako promjena navike znači promjena osobe. S drugim navikama ti nisi više ona osoba koja si bio. Recimo da si bio osoba koja puši, i sad si osoba koja se rekreira i ne puši. treniraš svaki dan za maraton. A prije si sjedio i pušio. To su dvije različite osobe, druge su im misli u glavama, drugi hormoni, druga kemija.
Ne želiš biti druga osoba? Naravno, tko želi, svi volimo ono što smo, imamo svoj put, svoj početak i kraj, volimo to.
Zato svi oni koji su se odvikli pušenja, odvikli gledanja TV ili prekomjernog Facebooka, koji su smršavili, svi oni su u svojoj glavi zamislili neku drugu osobu i žarko žele biti ta osoba. Takvi bez problema i budu ta druga osoba. By by loša naviko, never again.
I obrnuto. Svi koji ne vole biti netko drugi, neka i ne pokušavaju i ne gube vrijeme niti na priču o bilo kakvoj promjeni.
Zato bi na kutijama cigareta trebala biti slika sportskih terena s rekreativcima, a ne smrt koja je ionako neizbježna ma koliko se čovjek mjenjao.

Primjedbe