Dodatak knjizi From The Croatian To The English Native Speaker

22. poglavlje audio knjige The Master Switch počinje s citatom:
"An empire long United must divide,
an empire long divided must unite."
Kad god sam to slušao preko ušnih slušalica s mobitela, čuo sam:
"An empire long IMAGEN must divide,
an empire long divided must unite."
Onda sam zaboravio ponijeti ušne slušlice pa sam to slušao s mobitela izravno i gle čuda, jasno i glasno sam razumio:
"An empire long UNITED must divide,
an empire long divided must unite."
Zaključak: Frekventna pojasna širina koju nam daje neki mobitel preko ušnih ili naglavnih slušalica može biti jednaka ili uža, a nikako šira nego je na samom mobitelu. Jer, pojasna širina jednog lanca uređaja je jednaka najmanjoj pojasnoj širini u tom lancu. To je isto kao što je lanac jak koliko je jaka najslabija karika. To vrijedi i za tim ljudi, u sportu, u svakom poslu.
Zato od sad slušam engleski kad god je moguće izravno s mobitela bez ušnih ili naglavnih slušalica.

Primjedbe