Dajte jednu reklamu na TV, ali samo jednu

Dajte jednu reklamu na TV, ali samo jednu. Izaberite vrijeme i ne pitajte za cijenu. Koliko je, je. Imao sam proizvod za kojeg sam vjerovao da je genijalan. Moj oglas je otprilike glasio ovako: učite koristiti računala kod kuće iz naših knjiga, na ispit u Split, uvjerenja se upisuju u radnu knjižicu, ili učite na daljinu jedno od ovih zanimanja koja se upisuju u radnu knjižicu.
Samo jedna reklama prije udarnog dnevnika u 19:30.
Buuuuum! Sutradan telefon zvoni, a u danima koji sljede potpisujemo ugovore i razmjenjujemo ih poštom.
Sve škole o marketingu nas uče da treba više puta ponoviti oglas da bi od njega bilo koristi. Jedanput ljudi ne vide, iznenadi ih, čekaju sutra da se ponovi pa da zapišu. Ne, ta je teorija kod mene pala. Nisam imao novca nego za jedan oglas i pokazalo se to ispravnim.
Naime, plaćanje je bilo u ratama, a ja sam nakon prve slao ljudima sve knjige, Word, Excel, Windows. Do kraja je dogurao samo jedan učenik. Ostali su otpali, imajući sve knjige samo s prvom plaćenom ratom. Da sam išao s više oglasa na kraju bih bio u gubitku. Ovako sam bio u plusu.
Vi na prvu i ne znate kako ćete se nositi s narudžbama, koliko će ih biti, što ako ih bude puno više nego možete isporučiti u datom vremenu. Zato jedan oglas, pa tko vidi dobro vidi. Ti koji vide su dalje vaša reklama od usta do usta. Koji nisu dobro vidjeli, neka zovu prijatelje i pitaju ih jesu li vidjeli reklamu i možda zapisali podatke.
Ako je vaš proizvod drukčiji i potreban ljudima, ne maštajte odmah o velikom odzivu zahvaljujući vašem velikom ulogu u reklame. Ma ni govora. Uvjek radite kalkulacije da povratite novac koji ste uložili u reklamu. Sve preko je dobro došlo za početak. Cilj je ionako besplatna reklama od usta do usta.
Za biznise koji su održivi samo na reklamiranju, ovo gore ne vrijedi, naravno.

Primjedbe