Červarova lista

Červarova lista važnosti je ovo:
1. obrana
2. tranzicija
3. napad
Objasnio je tako Červar i meni moju listu u mom biznisu. Točno je takva. Upravo zato bi moj biznis mogao živjeti dok ja živim.
Evo što ta lista kod mene znači konkretno:
1. Moja obrana = imam fakultet i entuzijazam, to je moja zadnja linija obrane, to mi nitko ne može uzeti.
2. Moja tranzicija = kad god bi jedan projekt uhodao i on me hranio, ja sam radio na novom projektu koji se kasnije pokazao kao moj hranitelj (tečajevi u razredu, tečajevi u knjigama, tečajevi online, poziv u državnu školu radi takvog moga iskustva).
3. Moj napad - marketing i prodaja su me uvijek držali u plusu, pobjeđivao sam "utakmice".

Kod tranzicije i napada nikad se ne zna, ma kako bili jaki. Kod obrane se ne smije "ne znati kakav si". U svakom trenutku moraš znati na čemu si ako ti marketing i prodaja ne uspije. Svaki dan moramo jesti, ali ne moramo svaki dan uspjeti prodati. Govorim ovdje o posljednjoj liniji svoje obrane, o liniji koja vam je 100% neugrožena i ispod koje ne možete pasti.
Tu liniju morate dobro osvijestiti u svojoj glavi jer je ona temelj samopouzdanja, odraz za tranziciju i napad.
Sjećam se savjeta: "bolje ti je 20 staviti na banku, nego 10 uzeti".

Primjedbe