Bude li sve po planu do kraja godine, ove godine sam:


  • hodao 3650 km
  • napisao 2 knjige na engleskom i objavio na Amazon.com
  • slušao engleski 1000 sati
  • napravio 3650 sklekova
  • napravio 1800 zgibova
  • smanjio težinu s 97 na 89 kg.
  • postigao 500+ "reputation" na stackoverflow.com
  • postigao "top 1%" na stackoverflow.com
  • pohađao 5 online tečajeva
  • napisao 150 blog postova
  • podupro 10 projekata na platformama grupnog financiranja
  • preveo jednu lekciju s engleskog na hrvatski na Courseri
  • Slušao predavanje na TED-u o uštedi papira nakon pranja ruku. 12 puta "shake" ruku, onda 2 puta "fold" papir i obrišem ruke. To mi je ušlo u naviku. Jedan papir na pranja ruku. Sad mi se ne istražuje koliko se papira napravi od jednog drveta. Možda sam uštedio jedno drvo.
Plan za 2018:
  • sve kao gore plus hiperprodukcija tečajeva na Udemy.com i WizIQ.com

Primjedbe

  1. Mene ste svojim radom inspirisali da pocnem intenzivnije uciti nemacki i engleski. Puno pozdrava :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar