Poslovi kao kristalno jasne mete

Sve "mete" koje sam pogodio u sredinu, sam kristalno jasno vidio. Osnivam školu računala s jasnom metom: pogoni u industrijama u kojima sam radio, ljudi, pripreme rada, i svi oni poslovi koje ti ljudi obavljaju s olovkom. Pogodak!
Pišem knjige za rad na računalu imajući pred očima potrebe svojih čitatelja, znajući točno što rade svaki dan i kako će im računalo u tome pomoći. Pogodak!
Pokrećem online obrazovanje i točno znam kome to treba. Pogodak!
Slušam engleski satima svaki dan jer kristalno jasno vidim sebe kako tečno razgovaram na engleskom sa svojim online učenicima. Pogodak!
Sve su to moja samo zapošljavanja. Imao sam do u najsitnije detalje jasnu sliku sebe u tom poslu i sliku mojih kupaca. Pri tom sam morao osnivati svoje firme, najprije d.o.o. pa onda i ustanovu. Te moje firme su bile platforme preko kojih su i drugi mogli raditi. Danas mi ne trebaju firme, postoje platforme koje me mole da radim preko njih.
Vidite li vi kristalno jasne svoje mete?

Primjedbe