Moji najuspješniji "leads" ali ne uvijek i konverzija

Spomenut ću dva. Prvi oglas Škole E-92 u Slobodnoj Dalmaciji imao je na sebi najvećim slovima napisano "WordPerfect". Ako mislite da je bilo lako napisati taj oglas, varate se. Dilema mi je bila da li najvećim slovima staviti Škola E-92 za koju ljudi sad prvi put čuju ili WordPerfect. To je ulaganje u vlastiti brand. Mora jednom biti prvi put. Tu vam samo intuicija pomaže. Prevagnula je u korist WordPerfect. Imao sam samo jedan "lead" i taj jedan je bio 10 godina posla.
Drugi put je bilo ovako. Pripremao sam se šest mjeseci za posjetu jednom poduzetniku. Osvojio sam "leads" poziv na ručak, ali na ručku sam potpuno zakazao u konverziji istog u kupca. Leads sam osvojio s ovim "leadom": "Šest mjeseci sam proučavao sve vaše knjige i tekstove do kojih sam mogao doći i našao puno interesnih tema koje nam se preklapaju."

Primjedbe