Izobilje sadržaja dovelo je do nestašice pozornosti


Evo 10 bodova za neki od mojih prijašnjih odgovora na Stackoverflow. Ta društvena mreža je škola programiranja i to jača. Svi pitamo i odgovaramo i sve je više novih. Tražilica dovodi ljude ovdje a i dobar glas se brzo širi. Ovdje smo svi učitelji i svi studenti.
Svaki odgovor postaje dio obrazovnog sadržaja na kojeg uvijek netko naiđe i ako mu se svidi dodjeli glas i autor dobije +10 poena.
E sad je drugo pitanje kako ću ja prodati svoje knjige na Amazon.com i Lulu.com i tečajeve na Udemy.com i WizIQ.com i za koju cijenu pored ovakvih izvanrednih besplatnih obrazovnih adresa. Vraćat ću se na tu temu, koja je danas najvruće autorsko pitanje.
Živimo u izobilju sadržaja, i nestašici pozornosti istima. Moje knjige, tečajevi su kap u oceanu i duboko su iza prvog ekrana relevantne rang liste. Tražilice nisu dovoljne za dovesti kupca tako duboko i tako fokusirano.
Da ja bilo što pokušam je još samo jedna kap u oceanu koja maše rukama da je netko vidi. To otpada. Sve ovlasti dajem platformama. Tako Amazon.com po svojoj volji mjenja cijenu mojoj knjizi (maloprije je kostala 4,8$), a i Udemy.com će to raditi s mojim tečajevima, Airbnb.com reklamira apartmane, a Uber.com svoju taxi službu. Znači li to kraj osobnog marketinga? Ne, ne znači. Osobni marketing se prebacuje na kreativniji dio, piše blog, crta, fotografira, kreira, radi besplatni i plaćeni sadržaj, ima druge izvore primanja, a zajednica koju stvara sve je samo ne ciljana grupa kupaca. Ona je za razmjenu mišljenja i predstavljanja svoga rada, da saznaju prvi što radimo.
Ovo vrijedi kad ste na globalnom tržištu na engleskom jeziku.
Lokalno tržište je drukčije. Tu niste igla u plastu sijena i tu možete potegnuti marketing svim mogućim kanalima, formama i načinima. Tu je sve suprotno nego tamo i za autore i za studente.
Zato birajte gdje ćete biti autor. Jedno i drugo tržište je možda teško za probit se, ali su oba tržišta zajamčeno vrlo uzbudljiva, uostalom kao život sam.
Osigurajte si pri tom najpotrebnije financiranje za život, i raspalite stvarati i nuditi svoja djela, doći će prvi kupac i ako mu se svidi vaš rad, pisat će o tome na mrežama i tako će krenuti.

Primjedbe