Kako objavljivati svoje knjige na Amazonu

Prenosim iz faceboka s greškama:


1. na ovoj adresi https://kdp.amazon.com/en_US/ sam se logirao s korisnickim imenom i zaporkom koje koristim i kao kupac Amazona.

2. Isao sam ispuniti sto me trazi kao buduceg samo izdavaca preko njih.

3. Onda sam kliknuo na +Kindle nova knjiga i opet prosao kroz nekoliko koraka i kraj, WOW!!! Opet meni cestitka i da ce knjiga biti vidljiva najvise za 72 sata. Kod Kindle verzije knjige ne treba mi ISBN, a kod papirnate su mi poklonili ISBN.

Knjigu sam objavio krou cini mi se 6 koraka. Naslov, autor. Cijeli tekst knjige u RTF formatu sam upload u polje koje su trazili, naslovnicu sam nacrtao u jpg u Paintu jer ne mora imati piksele guste jer Kindle ne ide u tisak na papir. I to je sve.

Knjiga moja je sami tekst, ima 49 stranica formata B5 jer to oni sve pitaju i ja biram format.

ja odredjujem cijenu a oni mi kazu izmedju kojih iznosa mogu staviti sto hocu i kad stavim pokazu koliko ja dobivam. stavio sam cijenu 9,99$ oni su dodali svoje i ispalo je 12.49 prodajna cijena od cega meni ide 6.5$.

Stavio sam veliku cijenu, to je skupo, ali zato sto sam smatrao da knjigu nudim bogatom svijetu i da kupac mora dobro sve procitati da vidi da li mu knjiga koristi, treba.

Ali sve mogu mjenjati kad god hocu, knjige su na mojoj "polici" i klik na edit sve promjenim sto zelim kad god zelim.

4. Onda idem na papirnatu knjigu. Koristim sve isto pa sam se odmah nasao na izboru korica i njihovih predlozaka kao i fotografija za tisak besplatno njihovo. kako sam bio uzbzdjen a vec su bila 3:15 u jutro, gledajuci predloske na koje oni odmah ispisuju naslove jer sve je isto, vidio sam da na zadnje korice ima prostor za sliku autora a ja nema svoju sliku s velikom rezolucijom za tisak. sad imam odlicnu za buduce knjige. Odlazim na spavanje. I sutradan radim moju sliku s velikom rezolucijom u fotografa, idem na korice kad ne radi CD i ne mogu skinuti sliku. Onda u miru gledam predloske i vidim da ima predlozaka korica i bez moje slike straga. Uzimam jednu, naslov je vec tu i moje ime na prednjoj korici, na zadnju koricu stavljam nesto teksta iz moje knjige, o autoru nista, jer ionako sam novi autor na engleskom pa i nemma sto o sebi. U sljedecoj cu knjizi napisati da sam autor ove prve knjige. I evo ga sve gotovo, cijenu mi kazu da mogu od 1.99 do 200$, ja stavim 2.5 oni stave 3.5 i pisu da meni ide nula $. ja se slazem jer sam mislio da ce jedini kupci papirnate biti Joza i ja, pa sto cu na nama zaradjivati. Kad na kraju Joza kupio tu knjigu od 12.49$

Dobro, to sa cijenama mogu kad hocu mjenjati, pa na primjer, ako ja kupujem 10 komada prije toga spustim na minimum, kupim i onda dignem na cijenu koju hocu.

Ovo je jako dobra stvar jer kao da imam svoju tiskaru na zahtijev, mogu koliko hocu kupiti, oni tiskaju i posalju mi a ja mogu poklanjati ili odnijeti u knjizare da stave u izlog i vide kako idu na hrvatskom ili bilo kojem trzistu, ako bi me zanimala prodaja po knjizarama. Isto tako knjizare po svijetu mogu i same kupiti pa preprodavati u svojim izlozima. Ali glavno je da je Amazon i svijet.

5. Oni nude tamo besplatno jos neke opcije marketinga, sto nisam sve pregledao ali sve je besplatno i mene samo besplatno zanima. Pitali su i za 6 kljucnih rijeci pa ce knjiga i po njima biti dohvatljiva. sad neka se pokaze internet, marketing Amazona, Goggle trazilica koliko su u stanju dovesti kupca do moje knjige. Jer ovo je takozvani moj automatski prihod, jer ja kao pojedinac sam nemocan u marketingu globalno i nemam za to resurse. Amazon ima i Google ima i mreze imaju neka izvole se pokazati. Moje veselje je da sad idem pisati drugu knjigu.

6. Knjigu sam pisao u Grammarly.com on mi sve ispravlja. najbolje se pokazalo da ja raspalim pisati svoje misli brzo kao hrvatski bez razmisljanja o gramatici rijecima, samo sipam moju ideju i onda stanem i onda editiram. zadnje sam pisao tako sat i pol oko 1500 rijeci a onda sam to sutradan uz pomoc Grammarly editirao. Veliko mi uzivanje cini i jedno i drugo. Ako editiram i pisem onda ne ispadne dobro jer tesko je misliti na ideju koju sipam i gramatiku. zato sam pisao kao da brzo govorim, jednostavno izliti iz glave misao.

7. To iz Grammarly sam sve kopirao u Google Docs, gledao koliko sam rijeci pisao, i na kraju sam u Google docsu formatirao razmak izmedju paragrafa, font, format podnaslova i pozvao sebi kao RTF i to ubacio u upitnik za knjigu. Za papirnatu sam trebao uzeti iz Docsa PDF i u PDF sam ubacio u upitnik.

Pitajte me ako sam sto preskocio reci.

Grammarly je odlican!

Tako je moja knjiga na Amazonu za nula kuna mojih troskova, ono vrijeme sto sam je pisao sam ja financirao iz dzepa, znaci knjiga je u prodaji a svi njeni za mene su nula. I sad cemo vidjeti koga zanima i koliko su u stanju tehnologije dovesti takve do moje knjige.

Primjedbe