Kako je moguće da je 1/67 = 1/6

Ja imam 67 i meni je ova jedna godina duga 1/67 moga cijelog života. Kad sam imao 6 godina, moja je godina bila duga 1/6 moga cijeloga života. Iz ovoga je vidljivo da je meni pola godine danas zanemarivo, u odnosu na pola godine kad sam imao 6 godina.
Sukladno toj "dužini" godine, su i događaji. Djete u pola godine puno naraste, poveća težinu, poveća broj riječi, nauči puno toga, dok se jednom 67 godišnjaku lako desi da ne zna reći što se ove godine u njegovom životu značajno desilo, ma koliko vrijedan i aktivan bio.
Zato sam ja odmah u 65 godini odlaskom u mirovinu rekao sebi svaki ćeš dan slušati engleski nekoliko sati hodajući i to činim već 2 godine, odslušao sam 3000 sati i neću se zaustaviti do 10.000 sati. To je zato što ću pisati tečajeve na engleskom.
I tako ja jako dobro znam što sam učinio veliko zadnje dvije godine, jako dobro znam da će mi prva knjiga na engleskom na Amazonu izaći 19.10. E da, ove godine sam uspio napraviti 3 zgiba i nastavljam prema 10.
Pored svakodnevnice treba imati svoje remek djelo za svaku godinu, a to je neki veliki pomak u jednoj godini u nečemu. Na taj način ostaješ uvijek u istim godinama koje se prepoznatljive po tom "remek djelu".
Od rođenja do mirovine imamo jako puno remek djela, razredi svake godine, pa fakultet, pa raditi u nekoliko firmi, pa u svojoj firmi, brojeno u projektima, proizvodima, uslugama, to je jako puno remek djela i onda se po inerciji nastavi i na taj način moja 1/67 = 1/6.
Nikad čovjek ne smije dozvoliti da mu uhodana svakodnevnica ispuni život, ne da bi imao uspomene, nego da bi imao puno života u jednom svom životu.

Primjedbe