Davno sam odbacio To-Do listu

Koristite li vi To-Do listu? Ja ne. Nikad nisam napravio što sam u nju pisao, kad sam je tek otkrio i eksperimentirao s njom, istraživao koju sve korist mogu od nje imati.
Ako imate puno sitnih obaveza tijekom svakog dana, onda su vam dani kao i ono što jedete - ne sjećate se što ste jučer radili, kao što se ne sjećate što ste jeli. Takva to-do list svakodnevnica je idealna za pitati se jednog dana što ja uopće u životu radim.
Svaki dan može imati neke rutine kao što su rekreacija, ustajanje, lijeganje, kava, neke privatne obveze, ali ako dan nema i neki krupni posao, izgubljen je dan. Ako tako svaki dan, onda su izgubljene godine.
Administracije imaju to-do liste i zato debelo kasne za sadašnjim vremenom a razmak se povećava, jer za to i služe to-do liste.
A kad radiš jednu stvar, e to je prava stvar. To se vidi, zadovoljan si na kraju dana, napravio si nešto krupno. Ali to se može samo ako ste se izborili za mir dok to radite, da vas nitko ne prekida, ni vi sami sebe naravno.
Oduševio sam se neki dan kad sam otkrio da je Gary Keller cijelu jednu knjigu posvetio One Thing. Preporučujem tu knjigu, ili bar besplatni dio iste https://www.amazon.com/One-Thing-Surprisingly-Extraordinary-Results-ebook/dp/B00D3J2QKW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1507923950&sr=8-1&keywords=the+one+thing

Primjedbe