Grammary je ispravilo moj tekst na engleskom

Ovaj tekst na engleskom sam pisao iz glave brzinom kojom pišem i materinji jezik. Kopirao sam ga u Grammarly.com i u trenu mi je "prof. Grammarly" podcrtao riječi (i gramatički) koje nisam dobro napisao. Evo tog teksta i mojih pogrešaka:

Deset pogrešaka od čega veliko početno malo slovo e u riječi english čak tri puta. Tipkao sam i bez mojeg pregleda kopirao u Grammarly. Da sam se upustio u pregled možda bih i sam uočio većinu pogrešaka. Pa ovo je puno manje pogrešaka nego sam ih imao u pisanju hrvatskog u početku. Sad najčešće nemam niti jedne pogreške u hrvatskom, prema kontroli ispravime.hr.

Pored slušanja engleskog zadnje dvije godine, za moje pisanje je ipak zaslužnije moje intenzivno čitanje knjiga na engleskom desetljećima.


Primjedbe