Došli oni na moj teren



16. lipnja 2016. na Facebooku sam objavio ovo:

Jednog dana u ljeto 1995. godine Marc Andreessen se budi u 11, pali računalo i vidi da je bogatiji za 55 milijuna dolara. To jutro njegov Netscape je započeo svoj IPO.
Bil Gates je taj dan predstavio svijetu svoju najbolju verziju Windowsa ikad, Windows 95 i izjavio da Internet nema nikakvu budućnost vezanu za biznis.
T-Com je taj dan objavio prvih 4.000 komercijalnih emailova u Hrvatskoj.
Meni se taj dan javilo preko 100 ljudi u školu na daljinu, koja je kasnije te godine koristila i te emailove pa je tako bila začetak i online škole E-92, kasnije Kartelo www.e92.hr
Microsoft je danas vlasnik online škole www.Lynda.com, koju je Linkedin kupio lani za 1,6 milijardi dolara, a Microsoft kupio Linkedina za 26 milijardi dolara.
Marc Andreessen je danas vlasnik online škole Udacity https://www.udacity.com/
Ja sam i onda i danas vlasnik online škole www.e92.hr

Došli oni na moj teren. Tko bi se tome ikad nadao.

Primjedbe