Zašto meni ne trebaju email liste

Nude nam kako doći do stotine tisuća pretplatnika na našim email listama. Ali nama treba tek desetak, stotinjak, mi smo niša u dugom repu. Mi točno znamo koliko je naše tržište i već koristimo alate za to.
Uvijek sam sebi govorio da nisam estrada nego komorna glazba. Moj biznis nije za stadion nego za malu prostoriju s desetak mjesta, od kojih je polovica višak.

STEM je mali postotak zainteresiranih. U Splitu ima 25 tisuća studenata od kojih 10 radi s lemilicom. Lemilica je glavni alat za IoT, dio kojeg je i robotika.

A u STEM-u je jako mali postotak programera.

Ako radim tečajeve za programiranje na hrvatskom jeziku, ne treba mi trener za milijunske email liste. Ako radim na engleskom jeziku, opet mi ne trebaju duge email liste jer poslove marketinga i naplate preuzimaju platforme preko kojih radim (Udemy.com, WizIQ.com).

Primjedbe