Transportna infrastruktura Splita

Danas sam u 14 sati krenuo do marketa Dujam u Dujmovači, autom, po ventilator. Vratio sam se u 18 sati!!! Radi se o 2-3 km u jednom pravcu. Red automobila je bio toliki i tako spor da sam izisao kod onog kafica nedaleko Dujma i odsjedio 2 sata. Onda sam pješice obišao sve tamošnje trgovine i na kraju našao ventilator u BauMaxu. Pješice je bilo teško hodati jer hlada ni za lijek, a sunce prži. Pitam vozače je li ovako svaki dan, i je li ovako cijeli dan. Kažu da je. Tu je inače luka i niz velikih robnih hangara, a put spaja Split sa Solinom. Ako se ne može iz Splita izaći ni prema Trogiru, ni prema Omišu, onda su sva ta tri grada blokirana. Koliko sati u autu dnevno provode ljudi koji moraju koristiti te prometne pravce svaki dan? kako je ljudima koji prevoze robu kamionima? Evo primjer malog lučkog gradića u Kanadi, Saint John, koji je na obali pa ima tri autoputa na tri strane svijeta, a na četvrtu stranu svijeta imao je Jadroplov i druge brodare. Grad je okružen s tri ogromne petlje na tri strane. Autoput dolazi do luke, ali njihova elektra po cijelom gradu ima stupove i na njima kablove, nisu pod zemljom. Nemaju znači ni oni novca u izobilju, pa je očito da su im autoputevi do luke bili prioritet. Stavio bih za Split i za S.D. Županiju po važnosti na prvo mjesto transportnu infrastrukturu, a malo sam čuo da se o tome priča u izbornim kampanjama.

Primjedbe