Podignut se na vratilu do brade, jel' to moguće?

Podignut se na vratilu do brade moj je cilj već dvije godine. Neki moji pješački putevi imaju i sprave za vježbanje na otvorenom. Tu je i vratilo. Kad se objesim svom težinom i savijem noge u koljenu, moj doseg je ni makac. Da nisam vidio ljude koji to mogu, ne bih vjerovao da je to moguće. Kad oni mogu, valjda ću i ja jednog dana to moći.

Naletio sam na jedan start-up preko upravo takve vježbe. Oprah je dovela u studio svoga osobnog trenera koji je izjavio da se može podignuti na vratilu 27 puta. Vratilo je bilo tu i on se pred milijunskim gledalištem podigao 27 puta.

Sljedeći put kad sam pogledao TV vidio sam tog trenera u svom vlastitom šou Doctor Oz.

Kod mene je obrnuto. Ja imam svoj šou u kojeg sam ubacio i ovu vježbu.

P.S.
Otkrio sam s kojim se vježbama pripremati za krajnji cilj na vratilu. Na nižem vratilu se podizati iz ležečeg položaja.





Primjedbe