Nitko mi ne brani maštati

Za mjesec dana će biti dvije godine kako sam u mirovini. U te dvije godine sam imao ove ciljeve, i ostvario sam ih u ovom postotku:

Cilj ..... ostvarenje %
====================================================
1. podignuti se na vratilu do brade ....... 1%
2. razumjeti izvornog govornika engleskog jezika ..... 90%
3. pasti ispod 90 kg ........... 50%
4. doći do 20.000 "reputation" na Stackoverflow.com (SO) ... 2,1%
5. kreirati video tečaj PHP za Udemy.com ... 50%
6. doći do 100.000 učitavanja na mom YouTube kanalu ...... 50%
7. doći do 10.000 čitanja dnevno mog bloga ...... 3,5%
8. slušati izvornog govornika 15 km dnevno ... 100%

Po ostvarenju je očito da sam za većinu ciljeva podigao ljestvicu previsoko. Nitko mi ne brani maštati. Osim toga, bolje da je staza duža za vidjeti nego kraća. Uživanje je dok smo na stazi. Ostvarenje cilja je veliki gubitak, gubitak staze nepovratno, ali smo bogatiji za iskustvo.

Primjedbe