Što čovjeka čini sretnim

Na National Geographic TV sam maloprije čuo kako se autor jedne emisije pita što čovjeka čini sretnim. Autor dalje kaže: "Kako raste bogatstvo pojedinaca tako raste i broj samoubojstava. Kako je to moguće?"

U ovom sam tečaju naučio što je to sreća. Preporučujem vam taj tečaj, nećete požaliti. Sad sam pogledao i nije preveden na hrvatski. I ja sam u društvu tih prevoditelja i kad se sljedeći put vratim tom poslu bit će to prijevod ovog tečaja, ako ga do tad netko ne prevede.

Najveće mi je iznenađenje bilo čuti da nije sreća dobiti na lutriji, nego je sreća cijeli život, imaš je ili nemaš. A drugo najvažnije, ma najvažnije od najvažnijega je: najviše 50% možemo naslijediti sreće, a čak 40% možemo mi izgraditi svjesno. Kako? Čujte u izvanrednom tečaju.

I ja sam se pitao što ljude čini sretnima/nesretnima i moj odgovor glasi: misli, čovjekove misli. Ako su nam misli kukanje i zapomaganje, nesretni smo. Ako su nam misli traženje rješenja, sretni smo. Misli su uvijek s nama, zato smo uvijek sretni ili nesretni.

Primjedbe