Razmišljanje je meditacija

U knjizi, čiji naslov zvuči otprilike "Kad nam kola krenu nizbrdo" monah guru u Indiji, naučio je autoricu da je meditacija razmišljanje, a ne bježanje od misli, i da misli treba poticati, a ne uklanjati tijekom meditacije. Tad sam shvatio da ja cijeli život meditiram - razmišljam. Ja pri tom imam i bolju pozu: ležim u jutro na krevetu nakon buđenja, ne ustajem odmah, puštam misli na pašu gdje im je očito najdraže i najbolje rade, nitko i ništa ih ne goni, pasu. Ili hodam ispod drvoreda, po debelom hladu kojem vjetar pomaže hladiti me.

Tu smislim i sve što ću u veče do ponoći ili dalje raditi za računalom. Tih 6-8 sati za računalom sam u "flow". To razmišljanje preko "zvizdana" mi stvori glad za radom pa sam u dubokom fokusu sve te sate. A radim što volim i to će pomoći drugima. Učiteljski posao je najzdraviji posao na svijetu jer učitelj pomaže drugima. Radim scenarije za obrazovanje u programiranju, snimam što radim, govorim na engleskom, slušam i pregledavam. Na engleskom pišem u Grammarly.com. Nakon toliko čitanja knjiga na engleskom, nakon toliko slušanja izgovora, počinjem razumjet izvorne govornike i do 100%.

Knjigu preporučujem, odlična je.

Primjedbe