Radim li ja u budućnosti?

Dvadeset dvije godine radim u svojoj online školi. Znači li to da sam ja radio u budućnosti? Prvi put ikad čovjek jasno vidi budućnost jer se ista događa u sadašnjosti, a za mene i moje online učenike se događala u prošlosti. Imamo novi fenomen: budućnost koja se dešava u prošlosti. I sad tu treba kao vidra u vodi i izvan vode što motri na sve strane, i mi moramo motriti informacije na sve strane, jer nam je budućnost tako brzo došla da je mi nismo ni primijetili.
Ostali smo bez posla, a ne znamo razlog, ne možemo naći drugi posao a ne znamo razlog, što vidimo ne vidimo, a ako i opazimo, ne razumijemo ili nas ne zanima.

Jedini način da bi danas bili u tijeku je biti na društvenim mrežama i otvoriti oči i uši. Puuuuuuno čitati. Puuuuuno raditi. Jer, danas ti ne treba poslodavac da bi radio. danas postoji samo jedna vrsta rada: učenje. Više nego ikad se traži da vam kažu da ste ludi što to radite.

Primjedbe