Nikad boljeg hlađenja u mom životu

Zapadno sunce mi tuče u spuštenu roletu. Desno mi je malo podignuta roleta i otvoren prozor. Na mahove puše vjetar po meni uznojenom. I to je najbolje hlađenje ikad u mome životu. Klimu nisam upalio još ove godine. Niti ću.

Ma kako bio topal vjetar, u dodiru sa znojem na našoj koži, gubi toplinu na isparavanje znoja i mi osjećamo ugodnu hladnoću. Plus možda ono najvažnije, ja volim ono što radim, a to je pisanje ovog posta, pa slušanje engleskog, pa kreiranje videa o programiranju, poglediti društvene mreže, reklamirati se na društvenim mrežama, pratiti statistiku onog što radim i učiti kako da ista bude stalno bolja i bolja. Svaki dan poslušam pola sata TV emisije na engleskom bez titlova i razumijem sve više i više riječi, a prije godinu dana nisam razumio niti jednu riječ. National Geographic TV radi odlične emisije i svaki dan pogledam neku.

Moja prognoza glasi: klime ćemo prestati kupovati.

Recite mi iti jedan valjan razlog da je bolja klima.

P.S.
Uznojan pred računalo kraj otvorenog prozora dovelo me je do otkrića da moram imati na sebi nešto mokro. Znoj otuširam, a majicu ili košulju smočim, ižmikam i obučem mokru i sjednem ispred računala kraj otvorenog prozora kroz koji može puhati i vruć vjetar, mene će hladiti. Od izravnih ili reflektirajućih zraka sunca se treba zaštiti spuštanjem roleta. To je to! Klima za 0 kn bolja od najskuplje klime na svijetu. Govorim o ugođaju i o zdravlju. Moj prijatelj Joža je to ustvari davno u svom blog postu predložio: stavimo mokre krpe na glavu. I evo ja to sad činim.

Naime, nije ugodno ni zdravo pustiti klimu da puše u nas, pa u klimatiziranoj prostoriji mi nismo izloženi strujanju zraka. Zato nam je vruće i u najhladnijoj prostoriji, s klimom na najviše. Nema strujanja, nema zraka, a ono što ga ima je suh. Zato mnogi čine najlošiji izbor: klima na najviše i otvoren prozor. Ugasite ljudi klime, obucite ižmikanu mokru majicu, stavite mokru kapu na glavu i uživajte u ljetu i radu.

Primjedbe