Moj učitelj za kralježnicu

"Čovjeka sam bezuspješno liječio već mjesec dana. Sin je čovjeka doveo i taj dan, kad sam im rekao da produže u sobu, dok ja završim dokumentaciju o primopredaji smjene. Kad sam ušao u sobu imao sam što vidjeti. Nisam kontrolirao stanje stola u sobi, kojemu je prednji dio ostao podignut, a čovjek je legao potrbuške na stol, kao što čini svaki dan. Pomislio sam u sebi kako čovjek nikad više neće stati na svoje noge i kako sam ja za to kriv.
Pomogao sam čovjeku da se podigne u sjedeći položaj, a onda smo počeli polagano spuštanje na pod. Čovjek je stao na svoje noge i prvi put u mjesec dana terapije, stajao je potpuno uspravno."
Ispričao je to Robert McKenzie, liječnik fizioterapeut iz Novog Zelanda, autora McKenzie načina liječenja kralježnice, bolje reći, načina uklanjanja bolova u leđima i trnaca u nogama.

Vjerujem da je dovoljna samo jedna njegova vježba, leći potrbuške na pod na nekoliko minuta, pa da uklonite sve bolove u donjem i vratnom dijelu kralježnice.
Od 1998. godine svako jutro napravim prve tri vježbe za kralježnicu i od tada nikad bolova i trnaca u nozi.

Primjedbe