Moj komentar na jožin blog post Kruha i ruha



Moj komentar na jožin blog.


Neku večer sam čuo na TV da nam folklorna scena funkcionira vrhunski, mladi se upisuju, putuje se, nekoliko generacija iste obitelji su u folklornim društvima, ma sve naj naj. Netko radi i narodne nošnje na taj najstarinskiji način, društva to kupuju, mogu si priuštiti.

Danas čitam kako je jedna gospođa razvila lončarstvo. Ručni rad. Sad drži i radionice.

A sad to idem povezati s mojim područjem umjetne inteligencije. Umjetna inteligencija je okrenuta velikim podacima, pa je za očekivati da će se ljudska ljubav za radom okrenuti malim podacima. Samo čovjek ima čovječje ruke kojima upravlja čovjekov mozak i emocije i samo je ono što čovjek radi svojim rukama, ručni rad. Vi Joža odlično povezujete tradiciju s poduzetništvom. Umjetnu inteligenciju povezati s tradicijom to nikad neće biti tradicija. Tradicija je čovjek i njegove ruke, a iznad svega njegova ljubav da uzme tkalački stroj, ili si ga sam napravi i počne raditi na svom balkonu ili kutu koje sobe. takvim ljudima nikad neće umjetna inteligencija uzeti posao.

Primjedbe