Budim se u 9, ustajem u 10, u kafiću sam u 12, šetnja po hladovini

i za računalom sam u 19. Do ponoći ili 2 u jutro radim. Takav bio ritam me učini gladnim računala, pa ovo vrijeme od 19 do 24 ili duže proleti kao tren, "flow", strahovit fokus na ono što radim.
Na kupanju nisam zato što mi je dosadno plivati jer ne sretnem nikoga i ne mogu slušati izvornog govornika engleskog dok plivam, a najvažnije što je sunce jako i u moru bi preko dana izgorio.
Hodanjem dobivam sve suprotno nego plivanjem. E da, ležanje u hladu na plaži mi je isto kao da spavam po danu, a to nisam nikad, osim ako se ne računa ono moje kasno dizanje kao spavanje po danu :). Ako već mislim mirovati, onda mi je najbolje sjediti u kafiću, čitati, razgovarati, prelistati novine i to se s hodanjem odlično uklapa. Hodanje mi daje sve potrebno za vrući dio dana:
- rekreaciju
- hladovinu
- uvijek od nekud puše
- slušam engleski
- sretnem nekoga
- sjednem u kafić

Primjedbe