U svakom desetljeću našeg života, dogodi se 5 važnih godina

U svakih deset godina našeg života, dogodi se pet važnih godina rasta, dok ostalih pet bude inercija ili prijelazni period, blago rečeno, ustvari bude slobodni pad.

U mom životu je to ovako izgledalo:

- U prvom desetljeću, prvih pet godina prohodao, progledao, progovorio, kažu da je prvih pet najvažnije.

- U drugom desetljeću je taj osmi razred kad biramo srednju i srednja škola u kojoj na kraju postajemo punoljetni.

- Treće desetljeće pet godina fakulteta i po inerciji, praktički nastavak školovanja u praksi, prvo zaposlenje nakon toga.

- Četvrto desetljeće sam pet godina plovio, i ostatak po inerciji ostao u administraciji te firme.

- Peto desetljeće sam imao intenzivan rast moje privatne računalne škole, i ostatak po inerciji uglavnom pad.

- Šesto desetljeće pet godina intenzivno raste zanimanje web dizajner u državnoj školi na kojem sam angažiran, ostatak po inerciji.

- Sedmo desetljeće  pet godina se intenzivno bavim društvenim mrežama i dalje ćemo vidjeti što će biti.

Ispada da sam od mojih 40 godina radnog staža, najmanje 20 bacio. Tih 20 godina nisam mislio glavom, radio sam za trbuh, uglavnom na lovorikama rada prvih pet godina.
To je meni moglo biti tijekom moje karijere. Danas ja ne vidim prostora za inercije i život na lovorikama, život bez puno mozganja.
Danas čim prođe onih pet godina, dolazi potpuno novih pet godina, pa bi nova mantra trebala glasiti, moje radno mjesto je učenje i imam ga doživotno.

Primjedbe