Što me drži na mreži

To sam se pitao i stalno mi se to pitanje vraća. Moj najnoviji odgovor glasi: povjerenje. Na mreži poznajem ljude koji su autoriteti na svom polju, vjerujem im, imam u njih povjerenje. Onda svakako neki ljudi imaju u mene povjerenje.

I sad dolazi ono glavno. Godine 2010. sam u novinama pročitao o Kolektivi i odmah stekao povjerenje, na osnovu novina, javio im se i bio jedan od prvih njihovih korisnika. Tad je bila već jaka mreža. To je bilo zadnji put da sam imao povjerenja u novine.

Danas sam prelistao i pročitao iz triju novina što me zanima i sve imaju dio o IT i biznisu. Prvo sve što pišu ja znam od prije nekoliko godina, i sve što pišu je bombastično. Ljudi koji imaju informacije iz tih novina i TV, a ne i iz društvenih mreža, zinut će u čudu, i pomisliti pa mi smo jači od Amerike u biznisu.

Po prvi put, mi na mreži, imamo priliku znati nešto puno prije novina, biti prijatelji s tim, znati puno o tome na dnevnoj bazi, i onda ugledati o tome u novinama i shvatiti kako novine pišu - bombastično, toliko bombastično da je neprepoznatljivo. Kao da žele što prije svoj kraj.

Na mreži smo naprosto informirani o onome što nas zanima, iz prve ruke. Preporučit ćemo knjigu, restoran, tečaj, bilo koji proizvod i tako biti od koristi onima koji imaju povjerenja u nas. Moguće je lako da će biznis pasti kompletno na te naše preporuke.

Na primjer, još nemam OPG od kojeg kupujem redovno, nemam stalnog dobavljača meda. I puno toga još nemam. Možda mi mreža sve to donese.

Primjedbe