Model uzor

Život je jednostavan, ako ste izabrali "model" u kojeg ćete se ugledati, jer želite postići ono što je postigao on. Ovom prilikom ovaj primjer.  Ovaj blog me podsjetio na dvoje ljudi, Njemaca, koji su iz Njemačke otišli u Ameriku i uspjeli u životu. U Njemačkoj im to što su radili nije išlo. A radili su uslugu online marketinga, ma što to sve bilo.

Oni su izvorni govornici njemačkog jezika, kao odrasli su došli u Ameriku baviti se poslom u kojem im je govor i pisanje na engleskom core biznis i jasno da nikad neće biti izvorni govornici engleskog.

Pogledajte što piše na dnu bloga:

This article was proofread and edited by myself with the help of Grammarly. If you are blogging in English and cannot afford a professional editor, Try Grammarly Now! It rocks.

Oni su mi model kako ne-engleski izvorni govornik može uspjeti na engleskom jeziku i kad mu je jezik core biznis, kao što je njima i kao što je i meni.

Slučajno ili ne ali ja sam uvijek imao modele na koje ću se ugledati. U knjizi Winnetou, jedan od dvoje glavnih junaka je inženjer iz Europe koji gradi prugu i jedne nedjelje je izišao u šetnju po livadama oko pruge... neću vam pričati knjigu, nego vam želim reći da sam i ja kao inženjer iz Europe jedne nedjelje u Americi šetao...

U knjizi Petnaesto godišnji kapetan od Jules Verna, glavni junak knjige, koji je jako volio učiti, je krenuo brodom iz Novog Zelanda ... I ja  volim učiti i krenuo sam brodom iz Novog Zelanda...


Robert Metcalfe, poduzetnik, je prihvatio poziv Sveučilišta Austin u Texasu da radi po svom programu ...

Jeff Jarvis poduzetnik, je prihvatio poziv Sveučilišta u New Yorku da radi po svom programu ...

I ja sam poduzetnik koji je prihvatio poziv Grafičke škole da radim po svom programu ...

Robin McKenzie ima svoje institute po cijelom svijetu, a ja 25 godina svako jutro radim vježbe po njegovim knjigama, pišem knjige kao i on i imam školu Kartelo.

Junake iz knjiga i one koji nisu živi, neću nikad zaboraviti, a moje žive junake, moje modele kako uspjeti u životu, zahvaljujući društvenim mrežama pratim svaki dan i učim od njih.

Moj domaći model, Josip Kumerički, koji je napisao knjigu i objavio je na izvornom engleskom ...
mi je do daljnjega nedostižan uzor. Želim učiniti isto to i kad imam model, to neće biti problem.

U čemu želiš uspjeti? Nađi uzor. I raspali. Imaš servirano sve kao na tanjuru. Koliko je puta Tiger Woods od svoje pete godine do danas udario lopticu za golf? Koliko je puta taj i taj bacio loptu prema košu, koliko je taj i taj puta pucao na gol, koliko je taj i taj napisao stranica dnevno, koliko je taj i taj riješio matematičkih zadataka, koliko je taj i taj pjevao, koliko je taj i taj svirao, koliko je taj i taj programirao ... puuuuno više od 10.000 sati.

Primjedbe