Kako sam doskočio Facebooku?

Meni se svaki put otegne vrijeme na Facebooku, što i nije u planu. Prednost je toga što ne žurim s tečajem kojeg pišem, pa će i tečaj biti bolji. Na taj način šetnja, kava, rad na novom tečaju su razvodnjeni, da tako kažem, s Facebookom i Twitterom, i obrnuto. Nisam stalno u jednom, pa se ničega navedenog ne mogu zasititi. Udrobljeno je.

Da bi smanjio svoje vrijeme na Facebooku, kažem sebi nemoj ga prvog otvarati. I toga mi se teško odreći. Nikad se još nije desilo da sam ja kratko ostao na Facebooku, uvijek me linkovi odvuku, komentiram, a onda to i pratim.

I danas otkrijem kako su ona otkrića o navikama stvarno pogođena. Imao sam sinoć, ma noćas, jer mi je rad na tečaju zadnji na redu, problem. Ma ne smijem ga ni reći jer bi se moji učenici začudili, ma profesore kako to niste znali.

Evo ipak linka na cijelu priču

Mojim učenicima: ma ja sam odmah dodao clear:both ali ispod divova koji su float:left, nisam dodao u CSS, u klasu "container" kao što je to učinio:




Što god pitali Googlea iz programiranja, dospjet ćete na adresu i dobiti vrlo brzo odgovor. I ja tu želim sudjelovati kao pomoć i skupljati poene. Neki bodovi su mi za dlaku umakli, što znači da su me drugi za sekundu pretekli u točnom odgovoru.

Danas sam dakle komunicirao s NineBerryem, koji se prvi i jedini javio za rješiti moj problem i u par sati je rješio.

I tako je programerski posao, dizajnerski i svaki drugi za računalom posao, do jučer bio najusamljeniji posao na svijetu ako ste slobodnjak, postao najdruštveniji posao na svijetu.

To moje komuniciranje danas s NineBerryem, ispunilo je kvotu moje navike za komuniciranjem na internetu, i nisam otvorio danas Facebook, a opet zadovoljan kao da i jesam. Još i zadovoljniji, jer je ovo bila radna kolaboracija na jednom mome zadatku.

Trebam dakle raditi, pa ću nailaziti i na probleme, pa ću pitati na Stackoverflow.com  i bit će me manje na Facebooku.

Iz ovih stopa ću učiniti još nešto. Imam u inboxu dvadesetak SkypeID-ova iz cijelog svijeta koji su mi se javili da zajedno učimo engleski, tj. da razgovaramo na engleskom. Sad ću svima poslati svoj zahtjev i razgovor s njima bit će moj udarac Facebooku. 

Facebook je zadao udarac poslodavcu, radu. Ja sam sad otkrio kako rad može zadati udarac Facebooku. Od svega čovjek ima koristi, ako je po narodnu zasviraj i za pas stavi, ali s Facebookom je to meni uvijek trajalo duže nego treba.

Kad je posao zanimljiv, i kad imaš društvo na tom poslu, Facebook nema šanse. Važno je društvo. Ma kako posao bio zanimljiv, kad ga radite sami, znate malo odugovlačiti, kružiti oko njega, a tu nas onda čeka Facebook.

Primjedbe