Koliko bi se i opći predmeti mogli raditi tako? Učitelji stalno uvode nešto novo, otkrivaju kako dati više prostora svakom učeniku da govori, da radi. Zato je jako važan rad učenika kod kuće, samostalni rad ili uz nečiju pomoć prema samostalnom radu. I onda nastup učenika u školi, javni nastup, nastup na ploči, predaja domaćeg rada, dizanje dva prsta, čitanje svoga rada ili objašnjavanje.
Razredna nastava je kao nogometna utakmica, tu pokazujemo što znamo, a pripreme su kod kuće, uz knjige, danas uz internet.
Jer, nije problem dobiti posao, započeti nešto sam, problem je imati prihod svaki mjesec 40 godina a onda imati mirovinu, stalno imati zdravstveno. To je održivost, trajanje. Škola nam treba da bi ostvarili trajanje, jer uspjeh je samo jedan i zove se trajanje.
Ne mora tvoj posao trajati, ti moraš trajati, jer poslovi su danas kao prepone ali ne moraš trčati, s nikim se ne utrkuješ nego traješ, imaš rok trajanja koji glasi cjeloživotni rok.
Primjedbe
Objavi komentar