Da li ja nešto previđam ako kažem sljedeće. Video, ispod njega komentari, pitanja, odgovori, razgovor, u opisu videa linkovi za skinuti skript o kojem je riječ u videu, svatko može taj skript nadograditi, promjeniti, proširiti ili produbiti, tražiti o tome mišljenje drugih ili pokretati svoj YouTube kanal, na kojeg se predbilježimo. Stvaranje mreže predbilježenih na kanale a ujedno i vlasnika kanala, stvara se jedno radno dohodovno okruženje u kojem smo svi učitelji i učenici. I to se dešava.
Kreatori YouTube kanala imaju na raspolaganju besplatan medijski prostor, prostor za pohranu, imaju mogućnost besplatnog predbilježavanja na druge kanale, imaju besplatan marketing i prodaju i jedina im je okupacija sadržaj koji kreiraju. To što kreiraju je ujedno i njihov najbolji marketing.
Nemoguće je konkurirati ovakvom okruženju društvenog učenja kad je riječ o tehnologiji gdje svaki minut ima novosti, pa svako pitanje ima težinu odgovora, svatko može doprinijeti učenju svih jer nitko ne može čitati cijeli internet.
Sadržaj raste strahovitom brzinom, a ljudska pozornost stagnira ili napreduje jako sporo, pa je vidljivost pojedinog sadržaja sve bliže totalnoj nevidljivosti. Pitam se kad ću sakupiti 1000 predbilježbi i steći pravo na prihod od reklama AdSense. I još se pitam, kad i steknem 1000 pretplatnika, da li će prihod biti vrijedan truda.
Odgovorio sam sam sebi ovako:
1. Ako se to pitaš znači da sumnjaš u svoju kreativnost i ideju.
2. Ako se to pitaš znači opet da ne vjeruješ u svoju ideju i kreativnost.
Ako ja volim ovo što radim, onda se neću ništa pitati nego samo raditi to što volim. I tako se sad osjećam.
I ono najvažnije na kraju: ogromna količina sadržaja koja navire na internetu znači i ogromnu nekvalitetu koja uvijek prati svaku kvantitetu. Ako ja vjerujem u svoje radove, ako volim to raditi, ako to potraje, bit će i kvalitetni i ljudi će ih pronaći i širiti glas dalje. Ne moram se brinuti za brojke, one će doći.
Kreatori YouTube kanala imaju na raspolaganju besplatan medijski prostor, prostor za pohranu, imaju mogućnost besplatnog predbilježavanja na druge kanale, imaju besplatan marketing i prodaju i jedina im je okupacija sadržaj koji kreiraju. To što kreiraju je ujedno i njihov najbolji marketing.
Nemoguće je konkurirati ovakvom okruženju društvenog učenja kad je riječ o tehnologiji gdje svaki minut ima novosti, pa svako pitanje ima težinu odgovora, svatko može doprinijeti učenju svih jer nitko ne može čitati cijeli internet.
Sadržaj raste strahovitom brzinom, a ljudska pozornost stagnira ili napreduje jako sporo, pa je vidljivost pojedinog sadržaja sve bliže totalnoj nevidljivosti. Pitam se kad ću sakupiti 1000 predbilježbi i steći pravo na prihod od reklama AdSense. I još se pitam, kad i steknem 1000 pretplatnika, da li će prihod biti vrijedan truda.
Odgovorio sam sam sebi ovako:
1. Ako se to pitaš znači da sumnjaš u svoju kreativnost i ideju.
2. Ako se to pitaš znači opet da ne vjeruješ u svoju ideju i kreativnost.
Ako ja volim ovo što radim, onda se neću ništa pitati nego samo raditi to što volim. I tako se sad osjećam.
I ono najvažnije na kraju: ogromna količina sadržaja koja navire na internetu znači i ogromnu nekvalitetu koja uvijek prati svaku kvantitetu. Ako ja vjerujem u svoje radove, ako volim to raditi, ako to potraje, bit će i kvalitetni i ljudi će ih pronaći i širiti glas dalje. Ne moram se brinuti za brojke, one će doći.
Primjedbe
Objavi komentar