To ovisi o području. U marketingu je popularno brojiti "the lead". Koliko imaš "leads" pitat će prodavač marketara. Koliko ste "leadsa" konvertirali u kupce pitat će marketar prodavača.
Marketinški odjel je zadužen za sakupljanje "the lead", a prodajni sektor je zadužen za konverziju istih u kupce.
"The lead" se sakuplja svim mogućim kanalima pa tako i digitalnim. Na primjer, ponudite knjigu u PDF-u besplatno ali tražite email prije toga. Što se tu događa? Naslov i tematika knjige su "udica". Broj onih koji ostave svoje emailove su broj "leadsa". Njih zanima ta tema, zanima ih ono što mi radimo, u čemu smo autoriteti. Sad te "leadse" stavimo u email listu i nizom emailova držimo i unaprijeđujmo njihov interes i vodimo ih prema konverziji, da kupe nešto od toga kod nas.
Ali zašto te emailove ljudi zovemo "leads" i dalje ne znate, kao što ni ja nisam znao sve do jučer na "satu" moje profesorice pisanja koja je otprilike rekla: taj bitni dio informacije u vašem tekstu zovemo "the lead". Bilo kojem tekstu, novinskom članku, reklami, izvješću, blogu.
Aha, znači, tekst kojim predstavljamo našu knjigu sadrži najbitniji dio, dio na koji igramo, i taj dio informacije zovemo "the lead". Zato emailove tako sakupljene zovemo "leads"
Profesorica navodi jednog spamera koji je imao ogromni uspjeh i od koga su mnogi učili, ušao je u primjer studentima, kako i odbojni spam može imati mnogo čitatelja (leadsa). On je jednostavno znao što će prvo napisati, imao je nos za bitno, za "lead" u informaciji. "The lead" se uvijek stavlja na prvo mjesto u odlomku. Ako ga prekrijemo pozadinskom informacijom naziva se "pohranjeni "lead".
I sad imamo neke tekstove i tražimo u njima "leadse". Vrlo vrlo teška stvar, a ja sam mislio da je pisanje sjedi i piši. Kako da ne. Pisanje je najlakši dio. Editiranje, "the lead", i vidjet ću što sve još su biti ili ne biti u pisanju, točnije postizanju cilja s pisanjem.
Marketinški odjel je zadužen za sakupljanje "the lead", a prodajni sektor je zadužen za konverziju istih u kupce.
"The lead" se sakuplja svim mogućim kanalima pa tako i digitalnim. Na primjer, ponudite knjigu u PDF-u besplatno ali tražite email prije toga. Što se tu događa? Naslov i tematika knjige su "udica". Broj onih koji ostave svoje emailove su broj "leadsa". Njih zanima ta tema, zanima ih ono što mi radimo, u čemu smo autoriteti. Sad te "leadse" stavimo u email listu i nizom emailova držimo i unaprijeđujmo njihov interes i vodimo ih prema konverziji, da kupe nešto od toga kod nas.
Ali zašto te emailove ljudi zovemo "leads" i dalje ne znate, kao što ni ja nisam znao sve do jučer na "satu" moje profesorice pisanja koja je otprilike rekla: taj bitni dio informacije u vašem tekstu zovemo "the lead". Bilo kojem tekstu, novinskom članku, reklami, izvješću, blogu.
Aha, znači, tekst kojim predstavljamo našu knjigu sadrži najbitniji dio, dio na koji igramo, i taj dio informacije zovemo "the lead". Zato emailove tako sakupljene zovemo "leads"
Profesorica navodi jednog spamera koji je imao ogromni uspjeh i od koga su mnogi učili, ušao je u primjer studentima, kako i odbojni spam može imati mnogo čitatelja (leadsa). On je jednostavno znao što će prvo napisati, imao je nos za bitno, za "lead" u informaciji. "The lead" se uvijek stavlja na prvo mjesto u odlomku. Ako ga prekrijemo pozadinskom informacijom naziva se "pohranjeni "lead".
I sad imamo neke tekstove i tražimo u njima "leadse". Vrlo vrlo teška stvar, a ja sam mislio da je pisanje sjedi i piši. Kako da ne. Pisanje je najlakši dio. Editiranje, "the lead", i vidjet ću što sve još su biti ili ne biti u pisanju, točnije postizanju cilja s pisanjem.
Primjedbe
Objavi komentar